Városlista
2025. június 17, kedd - Laura

Hírek

2013. Augusztus 22. 07:00, csütörtök | Helyi
Forrás: (x)

Könnyebben irányítaná céges ügyeit? – Ez alapján válasszon segítséget!

Könnyebben irányítaná céges ügyeit? – Ez alapján válasszon segítséget!

Több szoftver is létezik, melyek megkönnyítik céges ügyeinket, így az ügyfelekkel történő kapcsolattartást, dokumentumainknak, pénzügyeinknek, számláinknak, a kollégák feladatainak kezelését. De mi alapján válasszunk?

A különféle ügyviteli rendszerek jó néhány folyamat (partnerek, naptár, dokumentumok, teendők, pénzügyek) kezelésére alkalmazhatók, így mielőtt még kiválasztanánk a számunkra megfelelőt, fontos, hogy mérjük fel saját igényeinket, céljainkat. Majd ehhez mérten nézzük meg, hogy a kínált rendszer milyen funkciókkal rendelkezik.

Érdemes ezenfelül alapvető elvárásnak tekinteni a következőket:

- Ingyenes tesztidőszak:
Fontos, hogy mielőtt előfizetünk az adott rendszerre, próbáljuk ki előtte. Keressünk olyat, amit ingyenes tesztidőszakkal felmérhetünk, megismerhetünk. A tesztidőszak alatt ugyanis kideríthetjük, hogy a rendszer funkciói valóban alkalmasak-e az általunk elvártakra.

- Online, felhő alapú szolgáltatás:
Legyen bármikor, bárhonnan elérhető internetkapcsolat segítségével akár számítógépről, akár tabletről, okostelefonról.

- Telepítés és frissítések nélkül használható legyen:
Csupán regisztrálni kelljen az azonnali használathoz, ne kelljen telepíteni, sőt a későbbiekben frissíteni se. (Az online elérésnek köszönhetően mindig az aktuális frissítésekkel együtt a legújabb verziót érjük el)

- Egyszerűen, gyorsan elsajátítható kezelőfelülete legyen
Könnyen kezelhető, felhasználóbarát felülettel rendelkezzen, az egyes funkciók gyorsan elérhetőek legyenek a hatékony munkavégzés könnyítésére.

- Adatbiztonság:
Minél biztonságos, annál jobb. Így próbáljunk olyat választani, ami lehetőleg internetbanki szintű biztonságot garantál, amellett, hogy az adatokat folyamatosan el lehessen érni.

- Integrációs és szinkronizációs lehetőségek:
Tudja kezelni vagy magába integrálni a már meglévő egyéb adatbázisainkat, akár táblázatból partnereinket vagy szinkronizálhassuk esetleg más naptári bejegyzéseinkkel.

Mindezeket a CO3 új generációs online ügyviteli rendszer – partnerek, naptár, teendők, dokumentumok, pénzügyek modullal és eszámlázási funkcióval – együtt tudja, és segítségével rendkívüli módon megkönnyítheti, egyszerűsítheti céges ügyeit! További részletekért látogasson el a www.co3.hu weboldalra és próbálja ki ingyen a CO3 rendszerét!

Kapcsolódó témák:
Gazdálkodjon helyesen partnerei, munkatársai idejével! – VIDEÓ
Könnyebb céges kapcsolattartás a CO3-mal! - VIDEÓ

Ezek érdekelhetnek még

2025. Június 05. 17:59, csütörtök | Helyi

Nagy döntést hozott a Richter, óriási változás vár Dorogra

Új korszak veszi kezdetét a Richternél – ennek részleteit nemrég jelentette be Magyarország legfontosabb gyógyszeripari vállalata. A Richter Gedeon Nyrt. hatóanyaggyártásának központja Dorog lesz.

2025. Június 04. 09:47, szerda | Helyi

ÚJABB CSAPÁS AZ ILLEGÁLIS HULLADÉKLERAKÓKRA

Célzott ellenőrzéssorozattal léptek fel az illegális autóbontás és hulladéklerakás ellen az Ács-Bábolna Rendőrőrs munkatársai.

2025. Május 22. 09:52, csütörtök | Helyi

Meghívó - Magyar Hősök Emlékünnepe

2025. Május 22. 09:32, csütörtök | Helyi

Jöjjön el gyermekével a Richter Tűzoltó Gyereknapra!

Május 25-én, vasárnap immár negyedik alkalommal rendeznek interaktív gyereknapot a Richter Gedeon Nyrt. dorogi gyáregységének nagyparkolójában.