Városlista
2024. április 18, csütörtök - Andrea

Hírek

2013. Augusztus 22. 07:00, csütörtök | Helyi
Forrás: (x)

Könnyebben irányítaná céges ügyeit? – Ez alapján válasszon segítséget!

Könnyebben irányítaná céges ügyeit? – Ez alapján válasszon segítséget!

Több szoftver is létezik, melyek megkönnyítik céges ügyeinket, így az ügyfelekkel történő kapcsolattartást, dokumentumainknak, pénzügyeinknek, számláinknak, a kollégák feladatainak kezelését. De mi alapján válasszunk?

A különféle ügyviteli rendszerek jó néhány folyamat (partnerek, naptár, dokumentumok, teendők, pénzügyek) kezelésére alkalmazhatók, így mielőtt még kiválasztanánk a számunkra megfelelőt, fontos, hogy mérjük fel saját igényeinket, céljainkat. Majd ehhez mérten nézzük meg, hogy a kínált rendszer milyen funkciókkal rendelkezik.

Érdemes ezenfelül alapvető elvárásnak tekinteni a következőket:

- Ingyenes tesztidőszak:
Fontos, hogy mielőtt előfizetünk az adott rendszerre, próbáljuk ki előtte. Keressünk olyat, amit ingyenes tesztidőszakkal felmérhetünk, megismerhetünk. A tesztidőszak alatt ugyanis kideríthetjük, hogy a rendszer funkciói valóban alkalmasak-e az általunk elvártakra.

- Online, felhő alapú szolgáltatás:
Legyen bármikor, bárhonnan elérhető internetkapcsolat segítségével akár számítógépről, akár tabletről, okostelefonról.

- Telepítés és frissítések nélkül használható legyen:
Csupán regisztrálni kelljen az azonnali használathoz, ne kelljen telepíteni, sőt a későbbiekben frissíteni se. (Az online elérésnek köszönhetően mindig az aktuális frissítésekkel együtt a legújabb verziót érjük el)

- Egyszerűen, gyorsan elsajátítható kezelőfelülete legyen
Könnyen kezelhető, felhasználóbarát felülettel rendelkezzen, az egyes funkciók gyorsan elérhetőek legyenek a hatékony munkavégzés könnyítésére.

- Adatbiztonság:
Minél biztonságos, annál jobb. Így próbáljunk olyat választani, ami lehetőleg internetbanki szintű biztonságot garantál, amellett, hogy az adatokat folyamatosan el lehessen érni.

- Integrációs és szinkronizációs lehetőségek:
Tudja kezelni vagy magába integrálni a már meglévő egyéb adatbázisainkat, akár táblázatból partnereinket vagy szinkronizálhassuk esetleg más naptári bejegyzéseinkkel.

Mindezeket a CO3 új generációs online ügyviteli rendszer – partnerek, naptár, teendők, dokumentumok, pénzügyek modullal és eszámlázási funkcióval – együtt tudja, és segítségével rendkívüli módon megkönnyítheti, egyszerűsítheti céges ügyeit! További részletekért látogasson el a www.co3.hu weboldalra és próbálja ki ingyen a CO3 rendszerét!

Kapcsolódó témák:
Gazdálkodjon helyesen partnerei, munkatársai idejével! – VIDEÓ
Könnyebb céges kapcsolattartás a CO3-mal! - VIDEÓ

Ezek érdekelhetnek még

2024. Március 22. 08:20, péntek | Helyi

NEM JUTOTT MESSZIRE A LOPOTT ÜZEMANYAGGAL

Egy 47 éves férfi az M1-es autópályán próbált a rendőrök elől meglépni.

2024. Március 06. 22:09, szerda | Helyi

Rendkívüli kémiaórán vettek részt a Zrínyi iskolások

Február 27-én látványos kémiai kísérletek résztvevői és szemtanúi lehettek a dorogi Zrínyi iskola 1.b osztályának kisdiákjai.

2024. Március 06. 21:59, szerda | Helyi

ELLEPTÉK A BÉKÁK ESZTERGOMBAN A FÁRIKÚTI UTAT