Hírek
2013. Augusztus 22. 07:00, csütörtök |
Helyi
Forrás: (x)
Könnyebben irányítaná céges ügyeit? – Ez alapján válasszon segítséget!

Több szoftver is létezik, melyek megkönnyítik céges ügyeinket, így az ügyfelekkel történő kapcsolattartást, dokumentumainknak, pénzügyeinknek, számláinknak, a kollégák feladatainak kezelését. De mi alapján válasszunk?
A különféle ügyviteli rendszerek jó néhány folyamat (partnerek, naptár, dokumentumok, teendők, pénzügyek) kezelésére alkalmazhatók, így mielőtt még kiválasztanánk a számunkra megfelelőt, fontos, hogy mérjük fel saját igényeinket, céljainkat. Majd ehhez mérten nézzük meg, hogy a kínált rendszer milyen funkciókkal rendelkezik.
Érdemes ezenfelül alapvető elvárásnak tekinteni a következőket:
- Ingyenes tesztidőszak:
Fontos, hogy mielőtt előfizetünk az adott rendszerre, próbáljuk ki előtte. Keressünk olyat, amit ingyenes tesztidőszakkal felmérhetünk, megismerhetünk. A tesztidőszak alatt ugyanis kideríthetjük, hogy a rendszer funkciói valóban alkalmasak-e az általunk elvártakra.
- Online, felhő alapú szolgáltatás:
Legyen bármikor, bárhonnan elérhető internetkapcsolat segítségével akár számítógépről, akár tabletről, okostelefonról.
- Telepítés és frissítések nélkül használható legyen:
Csupán regisztrálni kelljen az azonnali használathoz, ne kelljen telepíteni, sőt a későbbiekben frissíteni se. (Az online elérésnek köszönhetően mindig az aktuális frissítésekkel együtt a legújabb verziót érjük el)
- Egyszerűen, gyorsan elsajátítható kezelőfelülete legyen
Könnyen kezelhető, felhasználóbarát felülettel rendelkezzen, az egyes funkciók gyorsan elérhetőek legyenek a hatékony munkavégzés könnyítésére.
- Adatbiztonság:
Minél biztonságos, annál jobb. Így próbáljunk olyat választani, ami lehetőleg internetbanki szintű biztonságot garantál, amellett, hogy az adatokat folyamatosan el lehessen érni.
- Integrációs és szinkronizációs lehetőségek:
Tudja kezelni vagy magába integrálni a már meglévő egyéb adatbázisainkat, akár táblázatból partnereinket vagy szinkronizálhassuk esetleg más naptári bejegyzéseinkkel.
Mindezeket a CO3 új generációs online ügyviteli rendszer – partnerek, naptár, teendők, dokumentumok, pénzügyek modullal és eszámlázási funkcióval – együtt tudja, és segítségével rendkívüli módon megkönnyítheti, egyszerűsítheti céges ügyeit! További részletekért látogasson el a www.co3.hu weboldalra és próbálja ki ingyen a CO3 rendszerét!
Kapcsolódó témák:
Gazdálkodjon helyesen partnerei, munkatársai idejével! – VIDEÓ
Könnyebb céges kapcsolattartás a CO3-mal! - VIDEÓ
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 05. 17:59, csütörtök | Helyi
Nagy döntést hozott a Richter, óriási változás vár Dorogra
Új korszak veszi kezdetét a Richternél – ennek részleteit nemrég jelentette be Magyarország legfontosabb gyógyszeripari vállalata. A Richter Gedeon Nyrt. hatóanyaggyártásának központja Dorog lesz.
2025. Június 04. 09:47, szerda | Helyi
ÚJABB CSAPÁS AZ ILLEGÁLIS HULLADÉKLERAKÓKRA
Célzott ellenőrzéssorozattal léptek fel az illegális autóbontás és hulladéklerakás ellen az Ács-Bábolna Rendőrőrs munkatársai.
2025. Május 22. 09:52, csütörtök | Helyi
Meghívó - Magyar Hősök Emlékünnepe
2025. Május 22. 09:32, csütörtök | Helyi
Jöjjön el gyermekével a Richter Tűzoltó Gyereknapra!
Május 25-én, vasárnap immár negyedik alkalommal rendeznek interaktív gyereknapot a Richter Gedeon Nyrt. dorogi gyáregységének nagyparkolójában.